Melekahana Campground

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

I onsdags körde vi upp till North Shore på eftermiddagen för att hälsa på en av våra roommates som campade där för några dagar. Det var en av de mest magiska dagarna vi har haft på ett tag. Vi kom inte upp förens vid  fyra och bestämde på en gång för att hoppa i vattnet. Vågorna var så perfekta att jag för första gången vågade mig prova på bodyboarding, och allt jag kan säga nu är att jag är ledsen att jag ej vågat tidigare! Men tror faktiskt också att det beror på att jag äntligen börjar bli bättre på att hålla andan, haha har bara tagit mig 21 år.. Det ända jag gör nu är att tjata på Alec att vi måste åka och hitta vågorna, vilket tidigare var det jag kämpade emot bäst jag kunde. Lanikai var liksom alltid högst på min strandönskelista = oftast inga vågor alls. Efter några timmar i havet joinade vi resten av camp teamet vid brasan och dukade upp en riktig världs buffé. Vart så glad då jag träffade min första vegan här, haha, och hon var en mäster kock också! Bjöd på både krämig potatis sallad, mac sallad, barbeque sticks m.m. På de flesta tillställningar vi varit på har jag hittills mest bara ätit ris med soya, men här var det andra puckar. Avslutade kvällen på liggandes på stranden men han jag håller allra kärast, räknade fallande stjärnor och skymtade till och med vintergatan med blotta ögat. Var verkligen så overkligt. Så trots trött som valpar sjöng vi för fulla halsar hela vägen hem den kvällen. Verkligen ren magisk dag ♡

This Wednesday we visited one of our roommates that were camping up on the North Shore. It was a magical day with perfect waves, bodyboarding, campfires at the beach, great people and amazing food. Finished of the day watching falling stars and the milky way at the beach resting on the chest of the person I love the most. Can’t explain this day more accurately then pure magical ♡

One thought on “Melekahana Campground

  1. men alltså omg…. skojjar du med mig, har jag missat att du är aktiv på din blogg!!!!! Hur fasen hände det!! Men nu är jag tillbaka, Keeping up with the Hurtig & Powell <3

Leave a Reply

